Miniklolik evet canım biz de Eylül’de ankaraua tayin olduk istemeye istemeye geldim ne yalan söyliyim burda on bin TL ye senin bulduğun evler yok malesef eski püskü asansörü dahi olmayan evleri o fiyata veriyorlar malesef ki bizde tayin geldiğimizde yemediğimiz kazık kalamdı emlakçı olsun nakliyesi olsun ev sahibi olsun.. Yapacak bir şey olmuyor malesef kimse de vicdan kalmamış