Kızlar merhaba 13 buçuk aylık oğlum var iştah güzeldi ama artık hiçbirşey yemiyo diyebilirim tadımlık doyumluk değil güzelm 2 uyku yapıyor ve sabah uyandığıda dahil olmak üzere günde 4 kere mama içiyor miktarını azalttım mamanın ama yesede yemesede o mamayı içmeden uyumuyor böyle bi durum yaşayan var mı yardımcı olabilcek.