Kızlar bebeğim 6bucuk aylık bir aydır tadım yapıyoruz yogurtundan bezelyesine kadar bütün mevsim sebzelerini tattirdim meyvelerden muz şeftali elma erik tattık artık çorbalara geçebilir miyim yeni verdiğim ürünü yine 3 gün kuralı dan sonra deneyecem ama onun dışında artık çorbalara vs. Geçebilir miyim hala tek öğün mu ilerlemeliyim veya neler verebilirim bu aşamada yardımcı olur musunuz