Aaayyssee Canlarım bu bacınızın derdiyle! dertlenin herkes işini gücünü bırakıp bu posta toplansın lütfen 😂 Şimdi ben elbise arıyorum hem uzun hem şık hem sade bir şeyler ama BULAMIYORUMM…bütün elbiseler mi kısa olur ya şaka gibi hangi elbiseyi sorsam 1.35 diyorlar :/ boyum 1.68 ve göğüslerim büyük olduğu için maalsef (elbiseyi biraz kaldırıyor göğüsler) bu yüzden 1.38-1.40 cm arası elbiseler oluyor diğerleri kısa geliyor…hem bayram için hemde bi yere giderken giymek için hem sade hem şık bir şeyler arıyorum tam beğeniyorum çok güzel soruyorum 1.35 neden nedennn,tarzımın nasıl olduğuna dair aşağıya bi kac görsel eklicem böyle kadınsı elbiseler asla istemiyorum kadınsı derken yani umarım anlatabilmisimdir😂bu tarz elbise satan ve boyu uzun olan bildiğiniz bi sayfa,mağaza bir sey varsa lütfen söyler misiniz ya çok rica ediyorum 🥺 Bu 3 elbiseyi çok beğendim meselq sadece mavi saten olanın boyu 1.40 diğerleri kısa yine….sizce mavi olan nasıl birde Almayı düşünüyorum uzun bulmuşken fiyatı 750 tl cikkkk🥴🥲
Kitapkokusu Aaayyssee Attığınız elbiseler günlük giyilir mi emin değilim ve elbiseler çok dikkat çekici geldi bana 1. Elbise harici. 140 cm boyu genelde tam tesettür sağlayan sitelerde daha çok bulursunuz ama onlar da tam tesettür olduğu için sizin tarzınıza uymayabilir. Genelde elbise boyları ne hikmetse bilek görünecek boyda oluyor. Bir de göğüslerinizin büyük olduğunu söylüyorsunuz o sebeple kemerli yada göğsü kesen modeller tercih etmemelisiniz. Kemersiz de kullanılıyorsa o şekilde kullanmanız daha iyi olacak. Lamelif sitesine bakabilirsiniz. 🥰
Aaayyssee Kitapkokusu mavi saten olanda sade aslında dümdüz yani sadece saten sizce giyilmez mi bir yere giderken? Kolları tüllu olan abartı biraz evet ve maalsef dediğiniz gibi neredeyse hepsi bilek boy :/ teşekkür ederim bakim hemen sayfaya 🌸
Kitapkokusu Aaayyssee Giyip giymemek size kalmış ben günlükte arıyorsunuz ya o sebeple söyledim saten zaten gösterişli bir kumaştır günlük için abartı geldi sadece. Bi günlük bi özel gün içinde alabilirsiniz.
Duyulurum Aaayyssee bilgim yok çünkü boyum 1.50 ve göğüslerim yok 😄 amaaa attığınız elbiseler çok güzel😍
orguormeyisevenanne Aaayyssee Pazarium, Modasena ve Modanisa der susarım🙊 Ben hep Pazariumdan alıyorum çok beğeniyorum 😍
Slakyz orguormeyisevenanne elinizde gelen elbiselerin resmi var mı acaba göründükleri gibi mi geliyor