saresmami tabii ki yazarım. Hepsiburadadsn aldık e bebek satıcısı 350 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. Pilsiz geldi ama pil almayı unutmuss eşimde yarına kaldı deneme. Ama yorumları iyiydi fiyat performans ürünü diyorlar. Çok büyük paralar vermek istemedim açıkçası yan odadan duyulur diye düşündüm bakalım deneyince yazarım mutlaka :)