Merhaba hanimlar 3 aylık bebeğimin boğaz altı aşırı derecede kızarık ne sürersem süreyim herhangi bir fayda göremedim bugün de duş aldırdiktan sonra aşırı derecede böyle sulanma tarzı oluyor var mı bir hal çaresi pişik gibi ama geçmiyor bebek pudrası sürttüm daha da fazla ağlamaya başladı onun o halini görünce acı çekiyor resmn elimden birşey gelmiyor ne iyi gelir Allah rızası için bı öneri