Hobbalayarim Kızlar düşünün ki bebeğime herseye yedirip içiriyorum. 7.5 aylık. Gün içinde bi kahvaltı bi mama bi ara öğün bi mama bi akşam yemeği bi mama şeklinde belirli aralıklarla ilerliyorum. Siz mamayı nasıl veriyorsunuz ?