Mrymfhmi Kzlad merhaba benim oğlum 4 ay 2- günlük ve saçı aşırı derecede dökülüyor . Bu durum normal diyorlar ama yetişkin insanlar gibi yastığı hep kıl oluyor , ağZına bile geliyor bazen . Neden böyle anlamıyorum . Bir bilgisi olan bar MI aceba ?
Minikerkegim Mrymfhmi bizimde üçüncü aydan belli dökülüyor dökülmese kendi yoluyor 😂 ama fark ettim ki saçı olmayan yerlerde sac cıkmıs
Alieva Mrymfhmi , merhaba normal dökülmesi onlar doğum saçları. Benimkininde dökülüyor arka tarafdan.🤭
NurCelik Aynen kalıcı saçlar çıkacak benimkinin elinde yumak yumak oluyor bazen elinide sürekli ağzına götürüyor kaşla göz arasında ne kadar temizlesem de bi bakmışım kakasında tüy çıkmış 😂
Sarisin Mrymfhmi yanlış hatırlamıyorsam 6 aya kadar devam etti benim de oğlumda. Kakasında falan da saç çıkıyodu sürekli, kafasının arkası kel olmuştu ama sonra çıktı. Merak etmeyin geçici durum 😊
Sarisin Mrymfhmi eller sürekli ağızda olduğu için kaçıyo ya istediğimiz kadar dikkat edelim. Neyseki çıkıyo 😊