@minikoglummmmm daha önceden yiyip şimdi mi yememeye başladı, belki diş falan çıkarıyodur öyleyse. Benim oğlumda 8 aylık, ek gıda almıyo dışarıdan hiç. Mama ile besleniyoruz, ağzını kitleme durumu bizdede var. Üstelik ek gıdaya 4 bucuk aylıkken başladım mama ile beslendi hep, arada bi biz birşey yerken ağzına atıyorum öyle tadımlık birşeyler yiyo işte.. bu durumu nasıl aşarız bende bilmiyorum