aselenamom Alyadua33 Evet 8 yıldır hiç hakkımızı kullanmadık puanımız yeterli ve eşim imralıya atandığı için öncelikliymiş eşim jöh
Alyadua33 aselenamom öncelik hakkı varsa olabilir yeni lojmanlar da yapılıyor bazı lojmanlari gerçekten çok güzel bazıları da biraz eski