eymennmom-
İlk 15 -20 gün annem , kayınvalidem ben bebeği uyandırmak için yapmadığımız kalmadı. Altını açtık, üstünü soyduk, ayağını gıdıkladık ve hemşireler sırtına bastırın hafif demişti onu yaptık yok uyanmak bilmedi tam 1 saate yakın uğraştık. Sarılık olmaması için 2 saatte bir düzenli yedirmeniz gerekiyor. Uyanamadığı için haliyle ememedi beni. Sürekli sağdım 30 cc süt 30 cc mama olarak biberonla zorla verdik. Sonrasında düzeliyor hiç merak etmeyin. Şıan 2 aylık emiyor acıkınca kendisi uyanıyor. Sarılık riskini atlatsın önemli olan o 2- 3 saati geçirmemeye çalışın .