10.5 aylık şu an bebeğim. Kolik bir zaman geçirdik 5. Ayına kadar erkek bu arada. Sürekli mızmız huysuz ehe ehe diye hep huzursuz ses çıkartır ilgilensen oyun oynasan sıkılır kucağa alsan eliyle kendini iter aniden sağa sola döner yani başka birisi kucaklasa çocuğu düşürebilir o derece hareketli memnun edemiyoruz dişlerde geliyor onun huzursuzluğu da vardır da hep mi dişin huzursuzluğu var mı bebeği böyle olan. Çalışıyorm kendi annem bakıyor fıtık oldu çok zor ne zaman geçecek bu huysuzluk huzursuzluk yapı diyor doktor ama evde bebekle yalnız iş yemek vs yapmam imkansız. Annemgilde yiyoruz devamlı öyle. Birde Uykusunda aşırı temas bağımlısı bizimle uyuyor dokunarak temasla bize temas edemezse ağlıyor yani çok yoruldum mutlu olamıyorum çok şükür sağlığı yerinde iyi ki var ama yoruldum