Tazeanne1010 Merhaba Kızlar ağustosta doğumum olacak durumuz çok iyi değil o yüzden uyguna verecek toplu erkek bebek kıyafeti satın almak istiyorum elinde olan var mı
kolonyalimendil Tazeanne1010 bakmak isterseniz bende de var uyguna vermeyi düşünüyorum elimden çıkması için 😂
Nacafa Tazeanne1010 bunlar 6-9 bir çoğu ama gemiş kalıp 1 yaşına kadar giydirdim ben. Lcw, ebebek, ve civil markalı hepsi