Bana vazelin ya da kantaron sür filan demedi doktor , herkes farklı bişey yazmış.. sadece bi krem verdi onu sürüyorum. Antibiyotik içiyor , bi de ağrı kesici o kadar. Pansuman bile yoktu, büyük bez bağla da demedi 😅 sadece bez yapışırsa bardak koyabilirsin dedi, yapışmadığı için koymadım.her açma da krem sürüp kapatıyorum, bu gün 3. Günümüz, hastanede ağladı iki kere , onun dışında farkında bile değil , çok kolay geçiyor