20 aylığız 30 kelimesi filan var ikili cümlede anne hayır ışık gitti, otobüs bin filan. Zamanla konuşur acelemiz yok 30 kelimeyle bile susmuyor kızım sonrasını düşünemiyoruz 😀 yemesi yok yormuyor annesini, kavga dövüş ilerliyor 😀 mama içiyor 2 yaşında kesmeyi düşünüyorum gündüz almaz gece mama diye ağlar. Değişik bir kız 😀