Wonderful_mom Kizlar kizima raporlu mama veriyorum ilk sade verdik sevmedi sonra dedim aromali istiyorum çikolatalı. Doktor dedi yeni rapor cikarmaniz lazım gittik yeni rapor çıkardık. Cikolatali aldik kizim ilkk hafta icti ama şimdi içmiyor. Herkeste diyor cikolata zararli neden cikolatali veriyrsun. Kafam karıştı. Simdi gtsem muzlu istesem. Yeni rapor cikarmama gerek var mi tekrar acaba ? Çünkü sabit ayni seyi icince sıkılıyor bir yerden sonra
TRTCOCUK Wonderful_mom ben oğluma mama kullandığım zaman doktor bı kaç tane değişik verdi götür eve ver hangisini içiyorsa ona göre vereyim demişti benim oglanda 7 8 tane değişik mamadan kakaolu olanı içmişti sadece bence zararlı değil olsa niye versinler ki ve o mamalar doktor raporu ile eczaneden de alınabilir siz raporu gösterirseniz verirler ozman seçme şansı var
Minikask35 Wonderful_mom bizede kakaolu yazdı ama bebeğim sevmedi eczaneye değiştirebilir miyiz diye sordum ama yeniden rapor çıkması gerekiyormus. Kaşıkla icirmeyi denedin mi benimki bazen kaşıkla verince içiyor
Wonderful_mom TRTCOCUK ama ilk sade mamayi degistirince yeni rapor cikarin dedi .. ya herkes dyor cok tstli cocuga nasil iciriyorsun filan bi de bize vermedi. Numune
TRTCOCUK Wonderful_mom e çocuk diğerini içmiyorsa sizin ne suçunuz var adı üstünde mama tatları farklı ama etkisi aynı dinlemeyin kimseyi çocuğunuz hangisini içiyorsa verin ben 1 buçuk yıl kullandım mama kilo için,,,yeni rapor cikarilmi bilmiyorum
TRTCOCUK Wonderful_mom şöyle anlatayım evet iştah bayaa açıyor ama yemektwn ziyade hep mama istiyordu günde 4 5 tane içiyordu ilk zamanlar baktım yemek yemiyor sadece mama istiyor azalltim bı sabah bı akşam verdim istahta açtı kiloda yaptı tabi benim oğlan yerinde durmadigi için geri gitti o kilolar
Beriz_01 Wonderful_mom benim kızım gibi kilosu sade içiyordu doktorumuz çilekli olanını yazdı içmek istemiyor sürekli kusuyor