Benimde bebeğim avent tutuyodu 2.5 aylık şuanda . En başından beri doğduğundan beri tutuyodu nolduysa nerdeyse 20 gündür biberon reddediyo tutamıyo krizlere giriyo . Sonra lansinoh aldım ondada aynı şey. Bende delirmek üzereyim. Tutan cocuk. Artık tutmuyo… 🤦🏻♀️