Merhabalar 2 bucuk ay oldu doğum yapalı fakat 40 ımız çıktığı gün adet oldum daha sonrasinda 10 gün geçmeden yine adet oldum normal diye düşündüm ve tekrar oldum 10 gün içinde şu an yine oldum yani 2 ay içinde 4 defa adet gördüm aynı durumu yaşayan var mı yada bu konu hakkında bilgisi olan teşekkürler şimdiden.