Anneler selam , 9 aylık kızım 7 kilo emmiyor biberon tutup mama içmiyor ek gıdayı almak istemiyır en sonu doktorumuz infatrini ve similac raporlu mama verdi numune ikisini dene hangisini begenirse raporlu mana yazacagım dedi aranızda kullanıp fayda gören oldu mu