Benim arkadaşım 6. Aya kadar emzirmişti galiba doktor tahlil yapar gerekirse ek takviye yapar vitamin olarak bir süre daha emzirirsiniz. O sırada Biberona alıştırmayın deneyin farklı marka biberkn alın belki aldığınız başlık hoşuna gitmedi, ayrıca ek gıdaya geçtiği için bardakla falan da denersiniz