Yardımcı olabilecek arkadaşlar çalışma şartları nasıl
Samsat ve Kahta hakkında bilgi sahibi olan
Lojman var mı? Ne durumda arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum
Yardımcı olacak kimse yok mu