Bebeğim 3 aylık ve günlük uyku düzeni, uyku saati diye bir seyimiz yok.her gün değişiyor nerdeyse saatleri. Gündüz şu saatlerde uyur, şu kadar saat uyur diyemiyorum.sabit olan tek şey var, saat kacta uyursa uyusun gece 3 te ve 5 te uyanıyor.3 te uyandığında emip tekrar uyuyor.ama 5 te bizim için gün başlıyor:(( 5 te önce emziriyorum sonra yarım saat-1 saat oyun konuşma istiyor.6:30 gibi tekrar uyuyor ve 7:30 da kalkış.sonrası belirsiZ işte.bazen 9da bazen 10 da uyuyor.bazen hiç uyumuyor. Geçen bir yerden randevu alacaktım, çocuğunuzun uyku saatine gore ayarlayın o saatte uyuyor mu dedi. Bilmiyorum ki dedim:((önceleri takmıyordum ama artık cok yorucu olmaya başladı bu durum.haa bir de hadi yerine koydum uyudu değil tabi durumum, kucağımda dakikalarca sallıyorum pışpışlıyorum vs, bazen dalıyor bazen yatağa koyunca pat diye açıyor gözlerini.uyku eğitimi alcam başvurdum ancak 4 aylık olmasını bekliyoruz.şu an desteksiz uyku değil, aynı saatlerde uyusa razıyım.sizlerde durumlar nasıl, saatler belli mi? (Moralimi bozmayın ne olur:))