Doktora gittim 22 cıktı benim en az 17 den aşağısı sınırdı. Doktor birşey yok dedi ben de dedimyorgunlugum halsziliğim neden oluyor dedim d vitaminim düşük değilmi dedim ozaman takviye yazdı bana ben söyleyince👀. Doktorları dinliyorum yputubede en az 30 en idealde 50 olmalıymış. Ben anlaamdım neden iyi dedi doktor 😑 sizin kaç acaba düşükse eğer ?