Hmyr_01 Merhaba.Spiral taktırdım kontrole gitmem lazım ama randevu bulamıyorum. Sabah erkenden gidip sıra alsam olur mu?Muayene eder mi??
Sonbahar01 Hmyr_01 ayyy bende günlerdir şehir hastanesinden randevu arıyorum yok yok yok. Mars’a yı da düşündüm herkes oraya gitme diyor. Memnun kaldınız mı. Ücret neydi muayne spiral ücreti.
Hmyr_01 Sonbahar01 yaklaşık 10 gündür randevu alamıyorum. Benim daha çok yeni bir ay olacak.Gayette güzeldi memnun kaldım güzel ilgilendiler.Marsa için randevu gerekmiyor adetli olmanız lazım 2. Veya 3. Gününde gidin.Herhangi bir ücret ödemedim. Herşey onlara ait.☺️🤭
Sonbahar01 Hmyr_01 anladım. Peki sizin eski postlara baktım da biri hiç memnun değildi. Size de mu taktı hemşire mi. Muameleleri iyi miydi ☺️
Hmyr_01 Sonbahar01 Evet o zaman vazgeçtim.sonra bizim bir akraba gitti memnun kalmıştı bende gittim.Hemşireler taktı dr muayene etti.