Kızlar benim bebeğim 21 günlük anne sütü az olduğu için mamayla davam ediyorum. 40 ı çıkınca dışarıda çıkmaya başlayacağız inşallah sorum şu dışarda mama işini nasıl hallediyorsunuz tecrübelilerden güzel fikir alabilirmiyim. Mama ile beslemek zaten zor bir iş dışarda altından nasıl kalkarım aklıma çok takılıyor. Nasıl soğuturum hızlıca mamayı falan bin tane soru var aklımda😮💨