Merhabaa hanımlar sizlere sorum olacak🌺 Kızımın odası var odasında yatıyor ve alışkın kardeşiyle paylaşmak ister mi bilmiyorum oğlum var 5 aylık henüz bizimle aynı odada zamanı gelince onada ayrı bir oda yapmayı planlamıştım doğumdan önce sizce birlikte aynı odada mı uyumalılar yoksa ayrı odalar mı herkes birlikte kalsınlar ayrı odaya ne gerek var diyor bende onların uyku rutinleri , cinsiyet farklılıkları için birbirinin yanında kıyafet değişimi vs yapsınlar istemiyorum bundan dolayı ayrı oda düşünmüştüm bu arada kızım (21 aylık) oğlum (5 aylık) sizler nasıl yaptınız fikrinizi almak istedim 🙏🏻