Kızlar doğumdan sonra yüzümde egzama oluştu eskiden de olurdu ama yayılmadan geçerdi şimdi kaşlarım kepekleniyor,saçımla alnımın bitişiği,burnum dudak çevrem hepsi egzama oldu yaşayan var mı napsam geçmiyor emzirdiğim için her kremi kullanabilir miyim acaba yaşayan varsa nolur bi akıl verin doktordan randevu aldım ama daha çok var malum cildiye hep dolu😔