MiracAlpinveUmutunAnnesi 9 ay 16 günlük oğlum var arkadaşlar uykuya çok çok zor daliyo ve uykusu çok az geceleri sürekli uyaniyo gündüz zaten şekerleme yapıyo ve yorgun dusuyo aranızda uykusu icin yada rahatlaması için Papatya çayı kullanan var mi ? Bide benim tiroid bezim az calisiyo hamilelikte başlamıştı ilaç kullanmistim halen kullanıyorum aşırı baş dönmem oluyo özellikle akşamları bununla ilgili bilgisi olan var mi ? Gün içinde çok yoruluyorum oglumunda yan kesici dişleri cikiyo çok huzursuz yoruldugum içinde baş dönmem olabilir mi ?
kranKolataKodaba MiracAlpinveUmutunAnnesi canım bende guatr hastasıyım bi dönem ilacı bıraktırmıştı doktor değerim iyi diye. O ara çok yükselmiş benimde gece yattığımda başım dönüyodu bayılacak hissi oluyordu sürekli halsiz uykuluydum tahlil yaptırdım 0.69 olan tsh değerim 16.87 olmuş ilaça başladım öyle geçti sendr ihmal etme bi tahlil yaptır bence
Bus12 MiracAlpinveUmutunAnnesi muz çayi duymuştum cnm uyku ićin muzu kaynatp suyunu icryorlar galiba uyku cayi die gecyo oda
Esrelf MiracAlpinveUmutunAnnesi canım ilacı ne zaman alıyorsun yan etki yapıyor olabilir mi? Birde ihmal etme baş dönmesi çok rahatsız eder insanı. Doktora bi git belki basit bir çözümü vardır.
Emiemi MiracAlpinveUmutunAnnesi evet canjm Melisa ve papatya çayı uyku yapıyo. İctigim de bende kızım da gözümüzu açabiliyoruz uykudan . Denenmistir. Aldığım karışık bitki çayinin içinde varmış. Kahvaltıda ictigim de gündüz xok uykusu basiyordu
tgc MiracAlpinveUmutunAnnesi ben icirmistim ama etki etmedi bizde bıraktım hiç ama hiç uyku sevmeyen kızım var 2 yaşında hala uyku sorunuyla uğraşıyorum Instagram'da kumsalbalinmenuleri var canım uyku kuru var uyku maması var muzla yapılan uyku çayı var bir bak istersen
MiracAlpinveUmutunAnnesi [bilinmeyen] valla bilmiyorum canım vertigo nedir? Basim dönerken kafamın arkasında ki kemikler agriyo bakıyorum ama o anda boş değişik bişey tarif edemiyorum çok sukurki gündüz olmuyo Allah korusun çocuk kucagimdayken falan
MiracAlpinveUmutunAnnesi kranKolataKodaba yok canım zaten bende kullanıyorum ilaç 75 mg severim yüksekti onu düşürmeye calisiyoruz. Yani daha mi yükselmiştir demek istedin
MiracAlpinveUmutunAnnesi Esrelf sabah aç karna canım doktorum öyle söylemişti etmez mi valla uyuyana kadar iki tane görüyorum
Esrelf MiracAlpinveUmutunAnnesi canım troid değerlerin belki değişmiştir. Tekrar baktır. Zaten düzenli kan vermen gerekir ki ilaç dozu ona göre ayarlansın. Sen bi görün doktora.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Esrelf randevu alicam canım yani yükseldiği için mi basim donuyodur yoksa ilacı kullandığım için mi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Emiemi peki bu caylarin alerji yapma gibi bi durumu varmı benim için de mantiklisi doktora dorukta kullanmak ama dayancak halim kalmıyor nasıl iciriyosun benim oğlum 9 ay 17 günlük nasıl vermem gerekiuo
Esrelf MiracAlpinveUmutunAnnesi canım ilacı kullanıyorsan yükselmemiştir diye düşünüyorum ama doktor daha iyi bilir tabi.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Esrelf evet canim kullanıyorum doktorum eğer kullanmzsam bidaha çocuğumun olmayacağını söyledi o yuzden hiç aksatmiyorim