ilayyyr Kızlar elimde 0-6 ay sünnet kıyafeti var. Bebeğime olmadı iade ettim geri göndermiş firma zamanı geçtiği için. Hiç kullanılmadı bir tane daha almıştım o yüzden bunu giydirmeyeceğim almak isteyen varsa iletişime geçebilir misiniz
Poyrazin_annesii ilayyyr meraba hala satılıkmı oğlum 5 aylık ona olursa almak ısterım sıfırları gereksız pahalı cnku