iPhone dan redmiye geçtim 1 sene zor dayandım sonra 11 e geçtim eşime verdim redmiyi 😀 ne var canım altı üstü telefon diyordu şimdi duvara fırlatmamak için zor dayanıyorum diyor 😀 valla kaçak olarak bir üst modele geçmeyi düşünüyorum imkanı, gücü olan alsın gereksiz para ama ben sadece ıphone verdiğim paraya acımıyorum 😀