Bebeğim şuan 11 aylık. Doğduğundan beri alıştım hep kendim yıkadım,burun temizligini de kendim yaptım hastanede gösterilen şekilde.
Taaa kiiii annemde kaldığım gün bebişim burnu çok doluydu, temizleme malzemeleri de yoktu yanımda beyaz sabun bilir misiniz küçükken annelerimiz bizi yıkardi ya hacisakir 😂 o burnunu açar dedi öyle yıkadık. Yıkamaz olaydım, burnuna gozune geldiği için haklı olarak bağırdı ağladı ama burnu da açıldı temizlendi. Uzulsem mi sevinsem mi bilemedim. Baya ağladı ondan sonra kızdım kendime, şimdi duşa girince ağlıyor kıyamet kopuyor. Suyu çok seven bı bebekti hala seviyor oynuyor ama duşa girince cildiriyor. Lütfen nasıl geri alistirabilirim akıl verin? Bu arada bu olay olduktan sonra ertesi gün sağlık ocağı doktoru bilmeden iyi bir sey yapmışsınız temizlemistir mikroplarını dedi ama asla yapmam bir daha. Geçer mi geri bu korkusunu nasıl geçireceğim 😔