Sarem60 https://www.hizliresim.com/iaatzcc Kızlar adete 6 gün var öyle his oluştu yaptım sizce yanıltma payı olabilir. Mi
durukusunannesi_ Sarem60 ay olabilir bence ben de gördüm çizgiyi bir kan verin bunda çıktığına göre kanda da çıkabilir
Rubab_Mommy Sarem60 Çizgi ilk10 dakika içinde çıktıysa hamilelik var gibi.Birsiz bi çizgi görünüyo.Hakkınızda hayırlısı olsun in şe ALLAH 🌺🤲✨
Ecegerginn Sarem60 adetinize daha gün varsa birde erken gebelik testi ile yapın orda kesin sonuç çıkıyor. Bende adetime 5 gün kala tesadüfen yapmıştım çıkmıştı 💕
Ecegerginn Sarem60 kaset değil erken gebelik testleri var eczanelerde. Tam 5 gün kala yaptım direk kıpkırmızı oldu kesinlikle onu deneyin aklınızda şüphe kalmasın
Symugr Sarem60 bnce hamilesinz Gebelik yoksa hic iz bile olmaması gerekıyodu hayırlı olsun ☺️ yinede kan tahlili beta baktırın 🌺