Kızlar,
Bebeğim yaklaşık 3 haftadır beslenmek istemiyor resmen ne meme ne mama hiç birini yediremiyorum hertürlüsünü denedim resmen beslenmek istemiyor ve zayıflamaya başladığını farkediyorum. Zorlasam da emmiyor ve çok ağlıyor. Sizler kaç saatte bir kaç cc mama veya anne sütü veriyorsunuz ve kaç kere beslenme yapıyorsunuz. Sebebi ne olabilir artık endişe duymaya başladım 😞 reflüsü de var ama doğduğu günden beri vardı o ve bu zamana kadar gayette güzel yerdi.