
Bune kızlar gerçekten iğreniyorum artık şu sineklerden, havalar ısınınca çıkmaya başladılar cama yapışıyor sinekliğe falan yapışmış birsuru bugün de.kurt gibi duruyor ama ,sinek oldurmekten bıkmıştım geçen yaz camları açamıyoruz resmen. 🤦🏻♀️ Ne yapsam bunlar gelmez etkili çözümü var mı balkonumun sinekliğine de hep yapışmışlar 🥺