Busra2326 bazı ülkelerde 3,5 ay sonra ek gıdaya başlatılır ve o ülkenin protokolüne göre normal. Bu herkesin kendi sorunu ve kimseyi de alakadar etmez. Biz 4.5 aylıkken başladık mesela, sebep benim 4 aylıkken işe başlamamdı, doktorumuz onayladıktan ve takipte olduktan sonra sıkıntı yok. Doktorumuz da çocuk alerji ve imunoloji uzmanı. Zaten 3 gün kuralıyla olması gereken şekilde devam ederseniz, bütün gıdalarla tanışması 7 ayını buluyor. 8-9 aylık bebeklere salçalı, baharatlı çorba, yemekleri verenleri de gördüm. Yorum yaptım mı asla, çünkü benim fikrimi soran olmadı. Bu kadar basit.