Hanımlar merhaba, bebeğim şuan 8 aylık. Son 1 aydır inanılmaz göz ovusturuyo uykusu gelince değil sadece gün içinde de. Göz dr gittik kontrol için mevsimsel alerjik olabilir dedi damla kullandık 15 gün sonrasında bu ovalama azaldı hatta geçti diyebileceğim kadar. Fakat şu son zamanlarda özellikle uykusu gelince gözlerini cikaracak gibi ovmaya başladı uykusunu geciktirmem yani sinyali alınca direk yatirrim ama emerken bile gözlerini ovuyo anlamıyorum neden gözüne zarar verecek diye çok korkuyorum. Bu gibi bi durum yaşayan var mı acaba? Bu göz ovmaktan nasıl vazgecirecegim bebeğimi. 🥺