Kızlar aslında aklımda direk bırakma yoktu yaşını bekliyordum ama gündüzleri vermeyeyim alışsın dedim çünkü bağımlı olcaktı gibi sanki sonra gündüzleri gayet adapte oldu on gün vermedim alıştı dedim böyle rahat alışıyosa uykudada bırakayım dedim gündüz uykusunda başladım vermedim iki pışpışladım uyudu ama gece dönüyo sürekli dönüyor uyuyamıyor emziriyorum koyuyorum dalıyor biraz uyuyor sonra yine aynı defalarca uyandı dün gece artık yanıma aldım en sonunda siz nasıl yaptınız yardım edin