Merveio14
Amin hepimizin evladı inşallah sağlıkla büyüsün 🙏🏻Helal olsun ne demek canım bir birimize yardımcı olmak için bu platformdayız birde adaşımsın, benim ismimde merve . Bende ilk Hipp kullandım tavsiyeyle özel hastanede doğum yaptım orası bu mamayı kullanıyordu bende devam ettim ama bebeğime verdiğim miktar arttıkça gaz yaptığını fark ettim ayaklarını sürekli topluyordu daha sonra doktoruma da sormadım kendim gaz yapmayan mama arayışına girdim evolvia yı keşfettim çünkü memnuniyet ve yorumları çok güzeldi herkeste gaz yapmıyor yazmıştı 30gr olması lazım küçük çanta boyu vardı denemelik onu aldım 3 kere mama yaptım bebeğime baktım herşey yolunda ondan devam ettim tabiki her mama her bebeğe yaramıyor ama bu üründen de çoğu kişi memnun kalıyor . Ama yinede tabiki bebeğini en iyi tanıyan sensin , güzel kararlar vereceğine eminim sen yinede doktorunla konuştuktan sonra karar ver. Birde dediğim gibi üzülme zaten yıpratan zor bir süreç birde sen kendini yıpratma . Öyle yada böyle büyüyorlar her bebek kendine özel kimseylede kıyaslama 🫶🏻💕