mervealtylr Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık anne sütünü sağarak veriyorum prematüre ama ağırlıklı olsrak mama alıyor. Ek gıdaya erken başlamak istiyorum siz öneriyor musunuz tecrübelerinizi dinlemek istiyorum 🙏
coktepkiliyim mervealtylr sizin isteğinizle olmaz ki,doktoru karar vermeli ne zaman başlayacağınıza.Henüz çok küçük 😇
Mavininbiri mervealtylr 3 ay henüz çok çok erken ek gıda için en erken 5. Ayda çok seçici olacak şekilde tadım yapılması gerekiyor . Şu an midesi ve bağırsakları ek gıda için hiç hazır bir ayda değilsiniz
KayraVeAnnesi_06 mervealtylr 5,5 aylıkken ufak ufak tadımlarla başladık şimdi 6 aylık meyve sebze püreleriyle devam ediyoruz ama 3 ay çok erken
Busra2326 mervealtylr 180 günün dolması gerekiyor. Ne bu acele ? Bebeğinizi alerjik mi yapmak istiyorsunuz
ilkim_oglum mervealtylr premetüre bebeklerin çok daha geç başlanması öneriliyor bağırsakları gelişmiyor tam olarak
Esraerol-geldi mervealtylr benimki de 35haftada doğdu mama meme olarak ilerliyor duk fakat mamayı bıraktı suan 3ay 23günlük 4ay olunca geçicem