belinayinannesii merhaba tarhana çorbası verilir diye yazıyor internette ama sizinde tecrübelerinizi merak ettim bu ayda verdiniz mi ve ne kadar yedirdiniz bir günde:) teşekkürler ❤️
alintugce34 belinayinannesii 6. Ayda gunde bır öğün verdım kabızlık yaşamamak cicim zamanla arttı öğün ben şahsen verıyordum hatta ıcıne tel sehrıye atıyoduk
Kdm belinayinannesii 6 aylık bebeğim bende ilk kez vericem bugün 1 çay bardağını geçmeyecek ölçüde veriliyor muhtemelen hepsini yiyemez .
Kokoshbaby belinayinannesii organik gurmemden aldim 2 tatli kaşığı tarhanayi 1 cay bardagi suyla pişirip weriyorum
Irmakmelegim belinayinannesii valla kızım da bir kere kullandım hic sevmedi yemedi şuan ots veya asci annenin faln alıyorum severek yiyor tarhanayi 22 ayligix
DAO belinayinannesii Baharatı bol değilse verilir diye biliyorum ama acı vs ise biraz daha bekle derim her yörenin tarhanası farklı çünkü
AselinAnnesiiiiiiiii belinayinannesii verdim ilk çay kaşığıyla 3 4 kaşık yedi şimdi 7 ay 26 günlük yarım kase yiyor
Premomezra belinayinannesii bence og markasının tuzsuz tarhanasını denedim anca 2 yemek kaşığı yemiştir sevmedi ama verdim
Tuba_ece Premomezra Ben de onu aldım hiç sevmedi. Nasıl çeşitlendirip verebilirim diye düşünüyordum. Sizin bi yönteminiz oldu mı ? Çok vitaminli görünüyor içeriği. Yeseler minnoşlar iyi olur :) sevmeyince de ağzını kitliyor redddediyor kızım
Premomezra Tuba_ece kuru nane ekledim biraz daha sulu yaptım ilkinden daha fazla yedi ama yinede çok sevdiğini söyleyemem 🤦🏼♀️
belinayinannesii Fabulas evet aldım organik gurme sayfasından valla severek yiyor Allah’tan… sulu kalınca hafif içmiyor tukuruyor ama kıvamlı katı olunca içiyo🥲
O1Anne belinayinannesii ben sürekli verirdim sarımsak tereyağı ile kavururdum biraz üzerine su eklerdim pişirip verirdim öyle severdi ama sade pek yemezdi 🙃