alpinanneesi çoğunlukla alakalı bir durum değil canım bu. Senin bebeğinin sindirim ve dolaşım sistemi en erken 5.ay ortalarında başlar. Sende o dönemlerde tadım yaptırabilirsin. 6.ayda en fazla bir ana öğün verebilirsin.
7.ayda bir ana bir ara öğün
8.ayda iki ana öğün bir ara öğün
9.aydan sonra da üç ana öğüne geçebilirsin.
Bunun dışında ekstra durumlar hariç erken yaptığın her şey bebeğinde ileri dönem bozukluklara sebep olur yani mide bağırsak sorunları gibi