Kızlar bebeğim 6.5 aylık oldu 1 aydır tadım yapıyoruz bitti artık yeni birşey çıkarsa 3 gün kuraliyla veriyorum. Şuan çorbalara geçebilir miyim? Neler yapabilirim? Bide bu bebek tarhanası ,pirinç unu, irmik vs alıyorlar anneler tam olarak ek gıda için hangi malzeme işimi görür ne almalıyım ve ne zaman verebilirim onlari