Seval-Yagiz Bizde 36+6 dünyaya geldik , eğer kilosu ayına göre iyiyse sorun etme kaç dakika emiyorsa kendini bırakıyorsa zorlama yapma memeden mutlu ayrılma baktın sakinleşti doydu demektir zaten geceleri zorlama yarım saati çünkü gece çok nadirdir yarım saat uyku hali olduğu için ve kaldırma kendisi en son emmeyi yaptır yatır sonra kendisi açıkınca zaten direk uyanıyor