Alpbaby 2 aylık bebeğim 3800 doğdu hastaneden 3.650 ile çıktık 16 Mayısta 4.800 dü biraz önce tartıya kızımla ve kızımsız çıkıp baktığımda kilosu 4.900 gösteriyor. Bende Şuan siz gibi endişeliyim. Bildiğim kadarıyla günlük bez adeti, memeden istekli ayrılması vs doyduğunun işaretiymiş ama kilo alamamasına bende takıldım. Sizi çok iyi anlıyorum Şuan moreLim yerlerde. Emzirme artı mama ilerliyoruz Doktorumuza gittiğimde aptamil kullanıyordum evolvia önerdi geçmedim henüz Pazartesi kontrolümüz var bakalım ne olacak