Merhaba güzel anneler kızım 2.5 yaşında bu zamana kadar eşim korundu ama ben bir senelik spiral taktırmak istiyorum korkuyorum aslında normal doğum yaptım ama yine de o korku hep var yani taktirip uzun süre kullananlar var mı ben hem spiral hem eşim korunsun istiyorum eşeğimi sağlam kazığa baglayim hesabı 😁 adetli iken gitmek şart mı hastaneye randevum var gitmisken spirali de aradan çıkarayım diyorum ama adetli değilim yani ve kontrol süreleri ne sıklıkla oluyor her kontrol de alttan mi bakıyorlar?