Bebeği arabada durmayan ağlayan sonradan düzeldi diyen annelerimiz yok mu aramızda bizim için kavus işkence , 8 aylık oldu doğduğundan beri aynı yıldım artık yola çıkmaya korkuyorum, uyku vaktinde de çıksak yok uyumuyor durmuyor , eline oyuncak veriyoruz yiyecek veriyoruz yine yok