Mehtap-37 biberon kullaniyorsa biberonun emzik kismina döküp icirebilirsiniz, valla ben usanmistim yanaklarini sıkıp kasigi agzina sokuyordum zaten nerden nasil geldigini anlamiyordu unutturuyordum ilk denememde ikinci denememle oluyordu zaten yarisi iceri yarisi disari oluyordu ama mecbur bi sekilde veriliyor onun sagligi için,
Nott: oyle cok skmiyordum kiyamadigim icin dudaklari açılınca veriordum sonra maymunsun hareketlerle avutuyordum ooyy ey gidi gunler, simdi ise surup tadi beğenmiyor antibiyotik seciyor 🤣 bu aradaaa 6 yasinda kuzum