Arkadaşlar yeni iğne implant mı ne çıkmış aşırı korkak birisi olduğum için onu yaptırmak hiç istemiyorum videolardan gördüğüm kadarı ile çok korkunç gözüküyor
Hap konusunda kendime güvenmiyorum
Spiral desen Allah göstermesin ondan daha çok korkuyorum
Bu normal enjekte edilen korunma iğneleri var mı
Varsa da kullananlar nasıl memnun mu bir sıkıntı yaşadılar mi hiç nasıl oluyor süreç biri tam detyli anlatabilir mi