2 aylık Bebeğim pusetten düştü arabada 5lt su bidonu vardı yerde ona denk geldi hemen doktora götürdük röntgen çektiler bişey yok dedi doktor ama içim içimi yiyor bir sıkıntı olur mu şimdi veya ileriye dönük falan😣😣 daha önce yaşayan var mı bu durumu