busracicek Kızlar 2.5 yaşında oğlum. Domuz gribi oldu ikinci geçirişimiz. Wbc değeri düşük çıktı, bu durumu yaşayan var mı.? Virüsten mi kaynaklıdır sizce değer düşüklüğü
Deletedmom_79 busracicek evet enfeksiyon sırasında ilk bayrağı çekip düşen arkadaş wbc oluyor genelde. Çok çok geçmiş olsun kuzuya
busracicek Deletedmom_79 teşekkür ederim 🥹 yani bunun başka sebebi yoktur dimi. Bizi biraz korkuttular.
Deletedmom_79 busracicek hayır hayır şuan aktif lanet olası bir virüsle mücadele ediyoe zaten. Kaldı ki mesela hiç hastalığı yok diyelim ve basit bir kan tahlilinde çıksaydı diğer değerlerine ve fiziksel yaşadıklarına bakılırdı ve yine enfeksiyon ararlardı kan ve çiş dahil. Gönlünü ferah tut zaten başın zorda🙏🏼